Hoe maak je een effectieve gevelreclame?

Effectieve buitenreclame is bijna overal te vinden. Borden die de locatie van de winkelingang aangeven of digitale displays die aangeven welke luchtvaartmaatschappij de luchthaven verlaat zijn slechts enkele voorbeelden. De verscheidenheid aan alternatieven voor buitenreclame die voor u beschikbaar zijn, omvat billboards en meer. De keuzes lijken misschien overweldigend. U kunt ze beperken wanneer u de specifieke doelstellingen van uw campagnes en de elementen van succesvolle buitenreclame evalueert. Als u de kenmerken van effectieve buitenreclame kent en welke formaten het meest effectief zijn, kunt u een beter rendement op uw investering behalen. SIZO Signs kan u helpen bij het verfijnen van uw keuzes voor uw gevelreclame.

Focus op de inhoud van uw advertentie

Een billboard is een alternatief waar je echt over na moet denken. Ze kunnen soms prijzig zijn, maar ze kunnen een goede uitbetaling hebben als ze correct worden uitgevoerd. U moet uw verhaal via elk billboard kunnen vertellen om het effectief te laten zijn. U moet deze taak in een zeer korte tijd uitvoeren. De meeste billboard-ontwerpen zullen een aantal opvallende illustraties en tekst bevatten. Niet iedereen zal het schrift kunnen lezen als ze voorbij komen. Het is beter om zo min mogelijk taal te gebruiken en te vertrouwen op de afbeeldingen en objecten in je ontwerp om je idee te realiseren. Maak een goede offerte voor gevelreclame voor een beter product behoud en meer klanten.

Impact creëren

Houd het ontwerp van uw billboard zo eenvoudig mogelijk als het gaat om impact en het genereren van die blijvende indruk in slechts enkele seconden. Dit zal mensen helpen begrijpen waar uw merk over gaat. En helpt u bij het vergroten van het aantal kijkers. Maak gebruik van sterke en gedurfde lettertypen die gemakkelijk te lezen zijn in combinatie met complementaire kleuren. Vermijd script lettertypen die dun lijken. Kies uw ontwerp kleuren op basis van de locatie van uw billboard. Houd het gedurfd en levendig.